Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 18 juli 2011

Chillnorway höst

Då det bara regnar och regnar passar det utmärkt att surfa ikapp lite ....
Ser att Chillnorway har lagt ut lite av deras höstkollektion . www.chillnorway.com

Ser super mysiga ut. Fördelen med CN istället för Odd Mollys kläder är att de är så sköna .

Odd Mollys höst / vinter brukar gå i ull. Något jag försökt klara av flera gånger men det kliar ju så....

Däremot är väl OM lite "finare" . CN är mer myskläder (enligt mej) tyvärr lika dyra dock...
Här är några favoriter (av det de lagt ut hittills ) jag hittat på Chillnorways hemsida.



Zizzy dress . Klar favorit hittills.... Ser jätte fin ut men många små detaljer (självklart) volang nertill liten spets vid halsringning. Hjärtat längst ner (självklart *ler) och den fina lilla avdelaren under byst (tror den ser ut som den på Flora dress som jag älskar ) Även färgen på denna gillar jag. Lagom höst .

Polo dress, enkel & snygg 

Aggie dress 

Delly jumper, skulle jag gärna vilja ha med ett par liknande mjukisbyxor till..

Dahlia Roll neck, ser underbar ut att krypa in i under kalla höstkvällar. Ser mej själv i denna med tights och lurvstrumpor i vinter framför brasan....

 Lisbon dress, ser jätte fin ut. Men skulle nog vilja ha en annan färg av denna + att huvan kan vara svår att ha under vinterjackan .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar