Never run faster than your guarding angels can fly

lördag 2 juli 2011

Komord




Var det VÄLDIGT nära nu ikväll.....

När jag skulle mjölka (ensam i ladugården självklart .....)
En av de svarta korna fick frispel och drog på mej en fullträff på låret strax över knät ( som tur var )
Det var så jag flög ur båset och fick lov att stå 5 minuter och bara andas innan jag vågade prova om benet höll..... Sedan var det halta lotta i ladugården....*ler*

Det gick bra som tur var , men undrar om jag kommer ur sängen imorgon ....

 I kväll är det Odd Mollys blueskies bell tunic som åker på . Lagom sval och skön då jag ska dra till Rättvik och hämta Johanna som varit på Cirkus med kompis.

Imorgon är det jobb som gäller (om jag kommer ur sängen). Johanna ska på konståkningsläger och jag ska jobba i cafeterian på eftermiddagen vid inskrivningen och hjälpa till att ställa iordning sovsalarna direkt på morgonen. Heldag alltså efter mjölkningen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar