Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 29 juli 2011

Sista dagen på semestern

Ligger jag under äppelträdet och njuter.

Det blev mycket sol och bad vid stugan igår och dagen avslutades med att Alex o maken tog båten till pizzerian och handlade mat . Inte helt fel avslutning på semestern .

Nu väntas jobb ,jobb och beslut ....

Skall jag eller maken sluta arbeta och börja heltid i ladugården ( o då menar jag heltid , 365dagar om året ....). Båda kan inte sluta arbeta ,det har vi inte råd med.

Ska vi fortsätta eller lägga ner ....

Barnen och jag har länge velat sluta . Få ett liv , vara HELT ledig någon gång. Men maken är uppfödd på gård med mjölkkor och då är det inte lika lätt och hur som helst är det inte bara att sluta . Det är bidrag på jord o djur som måste ses över ...Trots beslut kan det ta år att lägga ner ....

Samtidigt är barnen så stora snart att de klarar sig själva . Men är det de här JAG vill med resten av mitt liv ....

Stora beslut och många funderingar ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar