Never run faster than your guarding angels can fly

tisdag 16 augusti 2011

Jobb

Först av allt .... Jag lovade rapportera om Gi burgaren på Max .

Den var GOD (!!) helt okey och något jag kommer köpa flera ggr även om jag tycker Max "sätt" ( beställning/ betalning ) är otroligt krångligt .....

Denna vecka är det jobb som gäller ( igen ) . Jobbar extra denna vecka ( precis som jag inte har något att göra annars ....hm.... ) Hoppas på många sköna slantar i lönekuvertet .....*ler*

Busan o jag hann även med en långpromenad efter maten . UNDERBART !!

Imorgon börjar Alex gymnasiet . Spännande .

Vi håller tummarna att det kommer funka och huvudvärken håller sig ( någorlunda ) borta .

Han kan fortfarande bli ganska virrig om det är rörigt , mycket nytt eller han blir för trött .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar