Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 19 augusti 2011

Just i dag är jag stark

Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida.....

Som Kenta sjöng (om någon minns ...;)

Just i dag har jag hittat ett hål i min vansinniga jobbkarusell.

Jag är LEDIG !!!

Så idag ska jag göra INGET jag inte vill . (Dammråttorna kan ligga tryckt under sängen )

Jag HAR börjat med en sovmorgon och ligger fortfarande kvar och njuuuter.

Sedan SKA jag börja dagen med en lång morgonpromenad för att sedan dra ut till ön om de här underbara vädret håller i sig .

Och kanske avslutar jag dan med att åka till Insjön och Diamanten för att se på de nya väskorna Caroline & Malin fått ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar