Never run faster than your guarding angels can fly

lördag 27 augusti 2011

Sommarens sista dopp ?

Då jag var ledig några timmar mitt på dagen tog jag båten ut till ön .

Det var nästan vitvågor på sjön så jag fick slita en hel del för att komma ut *ler*

Tog med MP3 full med musik men då jag satt på stranden var det inte musik jag ville höra . (Kändes nästan som ett helgerån att dra igång stereon)

Så nu sitter jag i en vilstol vid stranden och lyssnar på vågorna , vinden och tranorna .

Det här är verkligen livet !

Tystnaden är nästan öronbedövande och vinden känns så fri ..

Känns som jag är mil från folk och alla måsten och då är det bara 15 minuters rodd tur . Nästan så jag ser taket på huset där vi bor . Men här finns ändock ett lugn som inte går att beskriva .

Så nu ska jag luta mej tillbaks , sluta ögonen och njuta innan det är dags för att slåss med vågorna igen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar