Never run faster than your guarding angels can fly

torsdag 5 april 2012

Foton

Jag älskar kort ( men själv HATAR jag att vara med på bild....).

Men helst ska det va lite annorlunda kort . Behöver inte ens vara framifrån utan kan vara en rygg vid en solnedgång , fötter i vattnet , händer . Blir mer personligt så tycker jag .

Porträtt är så uppstyltade tycker jag . Själv har jag alltid älskat att ta kort och tycker att det är så roligt att Johanna tagit efter mej . Men hon har en "riktig" kamera och är sååå duktig . Fick nästan högsta poäng på bilderna och interjuven till media utbildningen .
Ska bli jätte kul att följa hennes bilder .

Men det jag skulle skriva var att idag köpte jag en packe glas och ramar på dollarstore . Tror det var 8st i olika storlekar för 80:- . Vilket fynd !!
Köpte genast 2 förpackningar och placerade ut och skulle lätt fylla 2 till ( om det fanns plats att ställa dem på ....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar