Never run faster than your guarding angels can fly

söndag 22 april 2012

Sängkompis

Idag är jag trött av en "normal" anledning . För lite sömn !

Haft en otroligt varm och bråkig sängkompis i natt . . .
Som legat smetat efter min sida och har jag försökt smita undan har han kommit efter som ett plåster . .

Men det är väl egentligen mitt fel eftersom jag rakade av honom allt hår igår och då blir han lite frusen . . .

Jag talar självklart om Tasso , våran 12 år gammal briard hane ;)

Han blir så lycklig då jag rakar av pälsen men samtidigt jättefrusen . Så jag lär nog få stå ut med ett himla bökande i sängen en vecka till innan han återgår till sängmattan igen ;)

Busan - våran Chihuahua är inte impad över att få dela täcke och matte kan jag lova *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar