Never run faster than your guarding angels can fly

tisdag 24 april 2012

Hooked....

Ouga Chaka ouga! ....


I can't stop this feeling
Deep inside of me.
Girl, you just don't realize
What you do to me.
When you hold me
In your arms so tight,
You let me know,
Everythings alright, ahahah


I'm hooked on a feeling,

Så känns det .

Helt fast i silkesträsket *ler*

Och då jag hittade en gammal goding jag inte lagt märke till förrut fick jag bara lov att slå till ...
Lite skum det där ....... man kollar nya kollektioner , tycker endel är okey . Hittar några guldkorn och slår till . . .

Några månader ( eller år ) senare får man plötsligt upp ögonen för något man inte "sett" förrut och vips bara måste man hitta en sån....... Denna klänning är en "sån" . Ingen jag SÅG då den kom ut . Men efter ha sett den live , bara måste jag ha en......*ler*

Odd Mollys Hookup ( förstår ni fyndigheten *ler*) dress vintage i vintage chalk .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar