Never run faster than your guarding angels can fly

torsdag 10 maj 2012

Det regnar....

"Det regnar , regnar och molen hänger så lågt att dom kan trilla ner och som vanligt har allt gått på sne.
Jag klarar snart inte mer ."

Helt apropå vädret ;)

Alex doktor ringde idag . (Hon ringer varje vecka nu )För en gångs skull när jag INTE var på jobbet . Hon blev väldigt förvånad att det var så tyst *ler*

Uppsala vill ha ner oss igen ......(pust)
Det HÄNDER ju inget där ! Vi vill va i Falun . Men ,men .....

Kortisonet har inte gett önskad effekt . Igår var han sämre än på länge . Huvudvärk och dubbelseende .Det han såg vill säga .... Det mesta var suddigt ... Och kanske vrickar tungan lite mer på orden också .

VÅRAN doktor skulle maila tillbaka till Uppsala och se om vi kunde få någon mer medicin innan vi ska ner . Vecka 23 är det planerat att vi ska dit . Tydligen fanns det vuxna som hade dessa antikroppar i ryggmärgen som Alex har så denna gång ska vi träffa "vuxen"neurologer .

Men kan dom inte skicka medicinerna hit och prata med VÅRAN doktor !!!
Henne har både jag och Alex fullt förtroende för och hon fattar vad vi menar !

Nåja , JAG får passa på att vila lite då . För trots att jag hatar sjukhus måste jag erkänna att efter alla dessa turer kan jag vara där utan extrem ångest ( även om luften där gör mej galen !!!)

Ska man vara på sjukhus ska man vara sjuk ! Annars blir man det ....Punkt slut !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar