Never run faster than your guarding angels can fly

lördag 26 maj 2012

Gårdagen ( igen !!)

Igår var det jobb ( mjölkning ) , jobb ( fabrik ) och ääääntligen dags att handla ute blommor .

Jag är verkligen en mellan hägg och syren person . Näst efter vintern älskar jag våren ( fast så här på "gamla" dar måste jag erkänna att ALLA årstider har sin tjusning ;)

Men nu när häggen blommar behöver
man bara öppna dörren för att känna dess doft . Underbart !!!!

Men igår var vi alltså och handlade blommor . Hett som i h-e vad det . Självklart hade ac:n strejkat . Dyrt blev det också . . .

Men ack så fint <3

Så länge det varar ..... Vet tyvärr att mitt intresse för blommor brukar försvinna ungefär när syrenen blommat ut . . .

Men i år , då S K A jag ta hand om dem ända till frosten kommer ( om en vecka eller så alltså *ler*)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar