Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 16 maj 2012

Svalor , gök(ar?) och koskit

Svalorna har kommit och i morse när Busan skulle ut klockan 05 (!!!) hörde jag göken för första gången i år.
 Bönderna ( inte vi *ler) kör ut koskit för fulla muggar . Vilket gör att man inte kan gå ut för endera pollen eller lukten ......

Själva bor vi lååångt ifrån egna åkrar och slipper lukten ;)

Har lagt ut några greijer på Tradera nu ikväll.Provar med väskan igen.....
Jag både älskar och hatar den . Såååå snygg . Men tung som attans !

Lade även ut Odd mollys Clinch scarf i powder.

Även den snygg men lite kliiiiiiiig......och har jag inte använt den ännu , lär jag inte göra det ........och jag har så många fina i bomull .

Alltså får den flytta. Lika så "nya" OM virkade klänningen. Har använt den 1 eller 2 gånger . Men det är inte direkt jag....

Det är det som är det verkliga pluset med OM kläder . Man kan köpa , älska eller ångra sig och få tillbaka pengarna ......

In flyttar Provrummet.se och Suzanne Nilssons, Angel dress istället.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar