Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 11 maj 2012

Ledig helg !?

My as heller !!!! Grrrrr

Satt på jobbet och tänkte ut vad jag skulle göra nu i helgen då vi är lediga .

Är trött så in i döden både till kropp och själ att jag förstår de som blir tokiga av sömnbrist . Är farligt nära där själv nu ....

Min PLAN var att om det inte regnade ( eller snöade för den delen ) ro ut till ön direkt då jag vaknat med bara hundarna som sällskap och ta en solstol , en bok och en filt och sätta mej i vattenbrynet och bara VILA !
Se solen gå ner i sjön och njuta .

Om det regnade ( eller snöade för den delen ) ta med täcket till soffan och begrava mej i gamla dvd filmer .

MEN det blir sällan som man tänker sej ....

Doktorn ringde nu igen . Eftersom Alex inte är bättre så ville hon lägga in oss över helgen för dropp .

Inte en chans !
På min lediga helg !!!!Ahhhh
( Vet att det låter illa , men de kan ju inte hjälpa oss där i alla fall ....)

Så vi fick i alla fall lov att åka hem på kvällarna ..... Så nu sitter jag utanför skolan och inväntar Alex för vidare färd till sjukhuset . Och HOPPAS att tjänstgörande läkare är lika välvillig ( så vi inte blir kvar .....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar