Never run faster than your guarding angels can fly

torsdag 17 januari 2013

Akutväska

Troooor ni doktorn ringde igår mellan 4 & 5 om hon sa ????

Icke ....

Gick med telefonen i handen hela ladugårdspasset för annars hör jag den inte .....

Ringde upp imorse och döm om min förvåning när systern kom ihåg oss...:)

Kom ihåg att doktorn beställt många akut prover....... Skulle be henne ringa upp..... visst tänkte jag.....
5 minuter senare ringde doktorn....

Vi skulle åka till akuten o ta nya prover...... i Falun......

PACKA o DUSCHA sa jag till Johanna ...... Man vet aldrig och min erfarenhet av akuten säger "Var förberedd"...det betyder , dator , kläder och middag på MC donalds INNAN man checkar in.......

(Funderar starkt på att skaffa en akutväska ständigt packad och klar med kläder , bok och tandborste.....)

Då vi kommit fram och läkarna sprang runt och leta remissen ringde akuten i MORA (!!!!) och undrade var vi var.........

Efter 5 timmars provtagning blev vi hemskickade med det gyllende ordet avvakta ..........





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar