Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 18 januari 2013

Ambitiösa

Nu får jag äta upp vad jag sagt.....

Idag har det ringt 2 läkare !!!!!

Först vårdcentralläkaren som undrade OM vi fick hjälp igår .
Supertrevligt med läkare som följer upp och 3 dagar i rad t.o.m !!

Sedan ringde akutläkaren från Falun som meddelade att de avskrivit de "farliga" sjukdomarna...... (det var ju tur det :)

Skulle ringa igen på måndag.....

Det är ju nästan så att jag får äta upp min hatt ;)

Vad är det för fel då ????

Ingen vet ( som vanligt ) VAD hände med vanliga sjukdomar , typ förkylning ?????? Blindtarmen eller bryta ett ben ?????

Kraftigt förhöjdt med vita blodkroppar , peptider , huvudvärk/halsont och ständigt sjuk varannan vecka är symptomen......nu gäller det bara att hitta sjukdommen *ler*

Själv har jag fortfarande ont i huvudet och vansinnigt ont i nacken ....... Käkar alvedon och ipren som smågodis MEN  Bryr sig någon om det ?????

NEJ........Hårt liv att vara mamma ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar