Never run faster than your guarding angels can fly

söndag 27 januari 2013

Svart

Jag har kommit fram till att jag ÄR ingen svart person. Sålde av alla Odd Molly kläder ( nästan ) till maken och barnens förtjusning ;)

Skulle skapa en mer stilren garderob att matcha med smycken o sjalar ... ( När jag inte schavar runt i lagårdskläder ) Men har fortsatt snegla på Odd Molly kläderna .

För det är något visst med dem , vet inget annat märke där man nickar lite och ler i mjugg då man ser en gammal OM goding på stan .

Man blir glad av dem och har man några stycken ( behöver inte överdrivas även om det ÄR lätt *ler) är man alltid rätt klädd .

Såååå det är bara att gilla läget och inse att jag ÄR en Odd Molly person ännu och
för att riktigt bekräfta detta har jag nu lagt ett bud på en riktig goding .

Odd Molly Excess dress i Royal ... och glädjs riktigt åt att börja jakten igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar