Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 30 oktober 2013

Naglar

I mitt jobb funkar det nästan aldrig med fina naglar .

Har gjort naglarna på salong några gånger ( och det är superfint ! ) Men med mitt kladdande i mjölk o vatten ( för att inte tala om all skit ....) så håller det aldrig länge ( kan inte jobba i handskar ....)

Nagerlack är inte å tänka på . Endera korvar det sig ( hinner inte torka innan jag gör något ....;) eller så flagnar det . Direkt !!

Men iår fick jag gellack i födelsedagspresent av Caroline ( jag hade funderat på det länge men tyckte startkitet var lite dyrt OM det inte funkade ...)

Och gissa om det var bra ! Passar man bara upp med att inte måla på nagelbanden ( de flikar upp sig då ) så håller de lätt både 1 och 2 veckor .... Och vilken glans sen . 

Skitsnyggt !

Så nu är det bara att bunkra upp med alla möjliga underbara färger .

Dessa är mörkt lila med glitter i .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar