Never run faster than your guarding angels can fly

tisdag 29 oktober 2013

Skit , skit , skit

Jag köpte en ny mobil för 1 vecka sen .

Tröttnade på att alla iPhone dör efter 1 år och köpte en Samsung .

Prioriterade kamera och köpte en Samsung Galaxy S4 zoom . . . För bloggen och för att jag äääälskar ta kort ....

Fick den för en vecka sedan men vägrat använda den i väntan på nytt simkort / displayskydd & skal .. .. 

De var självklart slut o väntar fortfarande ......

Men tog den med idag som kamera på min o sonens 30 minuters promenad .
Använde den INGEN gång men då jag tog upp den ur fickan var displayen spräckt .

Gick det på garantin ??
20minuter inte använd !!!

NEJ!!!

Står nu med en helt oanvändtelefon från Cyberfoto med reparationer för 1000:-- 1500:- innan ens simkortet satts i .

Gissa om jag är trött just nu .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar