Never run faster than your guarding angels can fly

torsdag 31 oktober 2013

Snabbtur

Efter morgonmjölkningen bar det av till IKEA i Borlänge för första gången . 

Yngsta dottern skulle hem(?) till Falun för jobb ( som konståkningstränare ) och gymnasiefest ikväll .... ( TA DET LUNGT !!! Johanna ! )

Så då passade vi på att kolla in Ikea o kupolen en snabbis .

Men OJ vad folk o bilar ....

Jag trivs nog bäst hemma i alla fall ( klickandes på datorn om jag behöver något *ler) 

Men lite fick vi med oss iallafall =)

Johanna köpte ( fick ) nya kuddar till sängen , måååång skulle hon ha ( som i filmerna ) påslakan o örngott och en mjuk och skön badrock slank ner i påsen också 
Hon skulle haft en byrå också men där gick vi bet . Insåg att vi inte skulle orka bära upp den för alla hennes trappor ( bor på 3 våningen ....)

Själv shoppade jag ljus till mina kandelabrar . Stoooora blockljus för 25:- st och vanliga ljus 50st för 79:- och så självklart de obligatoriska värmeljusen och servetter =)

Tittade som alltid långt efter "maskroslampan" som barnen förbjudit mej att köpa .....

Sedan blev det en snabbis in på kupolen .Mera gelnagerlack för min del och en glittertopp till Johanna .

Men en god sak hade resan med sig i alla fall . Mobilen/kameran jag köpt ( och varit så arg över ....) kostade 5000:- på Elgiganten !!!! 5000:- !

Jag betalade 3,500:- inkl ett 32gb micro sdkort ..... Får nu hoppas bara att de inte tar 1,500:- att byta glaset ..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar