Never run faster than your guarding angels can fly

tisdag 28 september 2010

Kallt


Imorse var gräsmattorna helt vita och det var 4 grader kallt då vi gick upp.
Underbart tycker jag som älskar vintern.
Hörde också på radio i morse att några polska forskare sa att Europa skulle få den kallaste vintern på länge.
Inte mej emot *ler*
Maken tror också på en tidig / lång vinter. Tranorna och Kanada gässen har redan flyttat och åkern är full av svanar. De brukar inte komma förrens i slutet på oktober början av november .
Så jag hoppas på snö till älgjakten .

Alltså har min nya nylon parker coat invigts idag . Jag ropade in den ny på tradera. Jag och färgen är inte riktigt överrens men den är så underbart mjuk och skön på att den får nog stanna ändå . Får väl köpa en sjal som bryter av det hela . Funderar på Ester Eleonoras siden sjal Sculls ....


Jag hade ropat in en rosa scarf scarf men den var alldeles för stickig för mej att ha runt halsen så den såldes raskt vidare .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar