Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 13 september 2010

Ledig vecka

Denna vecka är jag ledig . Eller ledig från jobb i alla fall ;)

Dagen börjades med en promenad med hunden , det är riktigt härligt väder här. Visserligen mulet men varmt och skönt.

Sedan var det dags att röja upp här hemma efter helgen . Städning är aldrig kul men o vad glad man blir av ett rent och snyggt hem . Jag i alla fall.

Det är ungefär som med lösa snittblommor . Jag köper sällan till mej själv och i ärlighetensnamn kostar det inte mycket men oj vad ett rum förändras med vackra blommor .

Ska nog köpa en bukett nu i eftermiddag då jag kör dottern på konståkningsträning.

Dagen Molly är en gammal goding som jag inte vet namnet på men som funkar jätte bra till vitt linne och tights.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar