Never run faster than your guarding angels can fly

torsdag 2 september 2010

Wool mix long cardigan


Nu är den här !
Precis i tid . Idag var första höstdagen med vita gräsmattor och gnistrande frost. Vad passar bättre då än att inviga min Wool mix long cardigan i vintage powder som jag bara fick lov att klicka hem ;)

Men jag mjuk startar den med en blå/lila leopardscarf á la louis vuitton stil,  långärmad OCH höghalsad t-shirt under ... För den kliar... men faktiskt inte värre än jag kan uthärda ( med allt detta under ) så den stannar .
Storleken är 4:a för 3:orna var slut , men det kan va ganska mysigt att ha en stor kofta att krypa in i ny i höst.
Nu ska jag gå och borsta tänderna och ge mej iväg till tandhyginsten för besök ...hugaligen... Inte en favorit sysselsättning direkt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar