Never run faster than your guarding angels can fly

lördag 16 juni 2012

-5

(Hoppas ni förstod att inlägget innan vara ironi .....;)

Imorse visade vågen på-5 .

Underbart !!!

Har försökt så länge att komma igång men alltid kommer något i mellan ( jul , , nyår ,födelsedagar , studentmiddagar jobbfester...)

Det finns 1000 och 1 bortförklaringar . Men nu känns det som jag är på gång i alla fall .

Jag kör en light variant av LCHF . Tillåter mej dricka vin ibland , nötter i massor och majs i salladen ;)

5 kg till ska jag gå ner . Men hoppas stå ut till 10....

Vad saknar jag mest då ( inte egentligen lämpligt att lista ....då BLIR man ju sugen ....)
Men bröd !! I alla former ....har köpt någon lchf bröd mix att göra . Men vill vänta med det . Tror det kommer dra i gång brödsuget mer bara ...

Min STORA godispåse i ladugården på helgen . Den är nu utbytt mot 2 pytte små askar med ännu mindre ekologiskt odlad ren lakrits som jag sugit på i 3 hela veckor. . Helt okej faktiskt .

Sedan potatis ( faktiskt ) . Är ingen potatisälskare . Men har nu mixat , kokat, grillat , wokat grönsaker på längden och tvären och det ÄR gott . Men känns ändå sim något saknas ....

Nä , nu lär jag gå och dricka lite vatten och inte falla i frossardrömmar ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar