Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 15 juni 2012

Armband....


.

Jag gillar smycken .

MYCKET !! 




Har alltid på mej mina halsband med Tous Bubble Bear och ett längre med Tous Onyx nalle och ett hjärta ingraverat med älskade mamma.


Till detta har jag mina nallar i öronen (silver, onyx och diamant i den ordningen) samt ett armband från Tous med vita & svarta diamanter och blå , gula och rosa safirer.



Det blev lite mycket Tous nu kände jag :)

Ringarna bär jag sällan (tyvärr) . Men känner inte direkt för att sitta och putsa bort koskit från diamanterna ..... ( lite sjukt egentligen ser jag nu när jag skriver detta eftersom de är diamanter i halsband , armband och örhängen men de använder jag jämt.....*ler*)

Hur som helst ..... Satt nu och läste i dotterns Chic och hittade världens finaste armband.

STORY by Kranz & Ziegler . En typ av berlock armband . Hur fina som helst.

Så här skulle mitt dröm armband se ut ( just nu i alla fall *ler)

 Ett ekollon . Varför ? Vet ej men jag plockar fortfarande ekollon och kastanjer och spar då jag hittar några....

En nyckelpiga , för tur.

Två ringar , som symbol för äktenskapet ?
En blomma , bara för dess skönhet .

På ett armband i blått ormskinnSTORY armband i blått ormskinn. Treradigt och med magnetlås. Ütan charms. Läcker eller hur ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar