Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 1 juni 2012

Höst ?

I natt släpptes förbokningen av Odd Molly pre-fall´12 hos deepFling.

Riktigt så fast är jag inte att jag vakade in det ...... Men imorse kl.06.00 fick jag lov att gå in och kolla.....*ler*

En goding kunde jag inte låta bli att reservera.

                           #301 impulse short dress lite grey mel*





Wonderful tunic with a mix of soft pointelle knit and nordic patterns. 3/4 sleeve and crochet trim around neckline.
35% cotton 22% viscose 20% acrylic 15% nylon 5% cashmere 3% angora





 Låter underbart mjukt ,precis lagom tjockt och i mina färger (blått , grått, vitt )
Färger som påminner mig om dimma som lättar över sjön när lommen ropar .....
Kan inte bli fel ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar