Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 11 juni 2012

Slutet nära...

Nu är vi inne på sista veckan med sista barnet i grundskolan . SKÖNT !!!
Även om det är lite synd om dessa 9:or som inte haft direkt engagerade föräldrar....

Alex slutade i fredags men i 1:an i gymnasiet behöver inte mamma komma.....*ler*

Toppen är också att vi blivit erbjuden 2 (!!) lägenheter idag, så nu verkar allt falla på plats till höstenför Johanna (och oss *ler)

Annars består dagarna som vanligt av jobb, jobb och återigen jobb....Kvigor ska flyttas , grisar tas ut, hagar göras och mitt i alltihop mitt vanliga jobb. Räknar ner på allvar nu.
4 veckor har jag kvar på jobbet (till december....) TROR att det ska bli skönt . Jobbigt blir det kroppsligt men jag kommer få en hel del lediga timmar att vila upp mej på ( och STÄDA , jag som HAR varit snudd på perfektionist....)

Ser verkligen fram emot detta.

Väntar också med spänning på ett telefonsamtal från Rättvik att mina kycklingar är klara för leverans.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar