Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 20 juni 2012

Klick , klick....

Nu har jag just gjort ett klick jag knappt vågade göra.....eller ens trott jag skulle göra....

Det började redan för länge sedan.
Trogna läsare minns att jag köpte en Michael Kors väska direkt från Michael Kors i USA. Jag till och med förbokade den innan den kom ut och strax efter min födelsedag i Oktober dök den upp.
Den var jätte fin men oj så tung ! (Jag köpte den för min jobb bonus och inga matpengar *ler*)

Var vi och handlade någonstans och jag bad någon hålla väskan var det nästan så de dignade under bördan...

Tillslut gick det inte längre . Varför ha en fin (dyr?) väska som man inte använder ?
Så efter mycket ångest åkte den ut på Tradera och då jag fick den såld var det nästan så jag ångrade mej.....

Nu blev det alltså att scanna av nätet efter ny väska. Något jag tycker är jätte kul då jag är ännu mer väsktokig än molly beroende.
Hade ingen speciell i åtanke. Bara att den skulle vara relativt lätt . Helst vara en crossover och gärna sticka ut. Samtidigt ska den passa till allt ( okej inte ziperall eller mysbyxor men ändå.....)

Hittade så en modell av ett känt märke jag helt oväntat föll för.
Funderade , räknade (den är dyr ) , dubbelcheckade äkthetsintyg och garantier.
Tänkte nej , aldrig ....
Men kunde inte släppa den.....och vips åkte några (många!) mollysar ut på Tradera för att finansiera köpet.

MEN var livrädd att den skulle försvinna under tiden.

Då kom maken som en räddande ängel och sa att jag kunde få den i midsommar gåva !!!!
( Men nu ligger mollysarna redan under bud så vi får väl se om jag tvingar på maken pengarna eller om de får gå till att förnya garderoben istället *ler*)

3 dagar skulle det ta att leverera den . Det tror jag nu inte riktigt på eftersom även denna kommer från USA men den får ta sin tid .

Vad var det för väska då ?
DET berättar jag först då jag håller i den. Men en liten ledtråd kan ni få......


(och den är inte från Ebay eller någon annan auktionssajt, eller en replica sida utan ÄKTA )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar