Never run faster than your guarding angels can fly

torsdag 10 mars 2011

Ännu mer snö & blåst

Det snöar för ovanlighetens skull..... =)
En stridsvagn hade varit rätt fordon på väg hem från träningen ikväll. Minst 1dm snö i vägen och snöflingor stora som "dasslock" vilket intet gjorde hel lyse.... Tur att älgarna kurar i skogen ....

Sista dagen på jobbveckan och jag LOVAR att jag skall aldrig klaga över natt jobb igen......
Samtidigt verkar det som jag blivit




Upptäckte i måndags eftermiddag att en hel del pengar saknades på kontot.....

Funderade och funderade...... Men nej,  jag VET att jag inte handlat något för 3.200:- på kortet..(det finns gränser även för mej *ler)..och absolut inte i måndags då jag jobbade.....

Kollade så inte jag betalat räkningar från mitt konto av misstag (det gör jag från makens ...) eller något annat släpat efter ( typ hotellräkningar) . Men då borde de ju inte stått kortköp..... Avvaktade några dagar för att se vilket affärsnamn / konto som skulle komma upp efter summan men inget kom. Så idag var jag in på banken och pratade med dem.
En engelsk spelfirma hade registrerat ett köp på över 300 pund . Nu är kortet spärrat och det återstår och se om pengarna kommer tillbaka......

Inte kul  =(

Men tycker ändå att jag klarat mej bra länge (kanske synisk) då jag handlar mycket via internet både inom och utom landet .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar