Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 21 mars 2011

Inte illa ....



Idag kom Caroline hem med ringen jag "fick" då jag bytte in allt mitt gamla guld .
Den är helt underbar !!
Det blev en special modell för jag hade mer guld än till den "lilla" ring jag beställt . Så tjejerna på Diamanten i Insjön ringde till Schalins och frågade om man kunde beställa en "mitt i mellan" ring då den största var alldeles för dyr ... och det gick !
Vilket resulterade i en alldeles egen ring som ser nästan exakt ut som den största ringen .
Väntar nu bara på att få hem mina gamla ringar då de skickades på upp fräschning efter som det vita guldet blir lätt gult efter några år daglig användning .
Inte helt fel att ha en dotter i guldsmedsbutik .*ler*
Annars hade jag nog inte heller ens kommit på tanken att byta in allt gammalt guld .

1 kommentar: