Never run faster than your guarding angels can fly

söndag 6 mars 2011

Power walk, Pippi , peeling & lodjur ?

Imorse vaknade jag av att solen lyste in . Härligt . Maken parkerade sig framför tvn för Vasaloppet , själv drog jag på mej kläderna och tog en power walk.
Sedan färgade Johanna mitt hår . Provade Garniers hårfärg denna gång . Lite brunrött och riktigt bra blev det .
Efter det drog jag raskt på min nya favorit . Pippiklänningen . Sååå skön och så drog vi ut på en liten skotertur idag med.
Självklart blev man förpassad till skoterkälken idag också och fick ännu en ispeeling bakom skotern . Men idag var jag bättre rustad med hjälm och glasögon ;)
Ute på sjön träffade vi på ett halvtuppätet rådjur . Lodjur trodde maken för vargarna är duktigare att "städa" .... Hm ....
Nu har jag precis satt in en potatisgratäng i ugnen ( skiter i Gi på ledig helg *ler) och ska nog ta ett glas rött till maten idag .
Imorgon är det jobbvecka igen och dagskift även denna gång så det lär inte hinnas med så mycket mer än jobb och körning på träning tills på Fredag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar