Never run faster than your guarding angels can fly

lördag 19 mars 2011

Vårstädning eller 1000mila service

Nu har jag gjort en rejäl vårstädning eller 1000 mil service på mej själv .
Tandläkaren och optikern på torsdag , klippning av "vinterpälsen" på fredag .
Så nu är jag redo för finväder !!
Vi började dagen igår med 2 st föreställningar för orsas skolor ( med konståkningen) . Sedan åkte jag och Johanna vidare till Leksand för klippning . Det finns en tjej där på Hårtorget som klipper ( eller rättare sagt skär med kniv) en gudomlig pixie à
la Victoria Beckham . Det är en konst att klippa en så kort frisyr som ligger som den ska direkt utan styling .
Lite kul är att maken o äldsta dottern Caroline INTE tycker att jag ska ha så kort hår . De tycker att jag ska ha lite halvlång/kort tant frisyr ..... Men jag och Johanna föredrar den riktigt korta lite tuffare pixie .
Men då jag kom hem igår efter klippningen såg varken maken eller Caroline att jag klippt mej .
Eh???
Efter klippningen gick jag o Johanna på kondis och jag åt min första saffrans semla någonsin . Supergott !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar