Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 4 mars 2011

Ögon, smink o ringar

Idag har jag och maken ( hör och häpna han var med !!) och Johanna varit på en " liten " shoppingtur .
Först ut på programet stod ett besök hos optikern . Det var dags för nya "ögon". Efter en del velande hittade jag ett par bågar från Versace jag tror blir bra . Helst hade man ju velat haft flera olika och byta i mellan . Men de är ju inte gratis direkt ....
Efter detta gav vi oss iväg till Carolines smyckesaffär . En urrensning i smyckesskrinet av smycken jag fått men aldrig använder ( jag tål bara vitt guld nu ) gjorde att jag kunde köpa en underbar vitguld o diamantring. Kommer sitta fint på fingret brevid vigselringen ;)
Sedan hann vi med ett besök på Kicks för lite uppdatering av sminklådan och självklart ett besök på Clas Ohlsson ( så maken fick titta på något )
Nu har jag precis smällt i mej en halv pizza ( och får säkert ont i magen ikväll) Så nu väntar vi bara på gästerna som kommer hit och badar med oss ikväll .
Imorgon är vi LEDIGA !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar