Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 21 december 2011

Det hann !!!!!

Sista klicket ( eller 4:a......)
Blev bra svettig ett tag då jag insåg att de kanske inte skulle hinna ..... Men fick ett sms nu ikväll att det finns på vårat utlämningsställe...pust ......

TROR nu att allt är fixat .....men har ännu inte dykt ner i pakethimmlen och kollat ..... Illa jag VET . Men har inte orkat . Det får bli som det blir .

Imorgon kväll ska jag och handla all julmat och har jag TUR städar Johanna då jag är på jobbet .

Tänker hur som helst inte jaga dammråttor till döds .Eller skura allt från golv till tak bara för att det är jul .
Det är en fördel med 12-16 timmars arbetsdagar. Det finns INGEN energi kvar till oviktigheter , för det är just vad det är .
Då (försöker jag ,men erkänner lätt att jag tränar på det ännu ) blunda för dammråttor (och saker på köksbänken) utan försöker bara sitta i soffan och umgås (de få minuter jag fortfarande är vaken....*ler)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar