Never run faster than your guarding angels can fly

torsdag 15 december 2011

Sista paketet ?

Idag kom årets sista julklapp med bud ( tror jag .....*ler*.... )
Ska sätta mej och gå igenom högen i helgen och slå in dem . Det har gått väldigt smärtfritt ( återigen ... tror jag ...återkommer efter helgen *ler*...)

Men så är jag oftast ute i god tid ( jultokig som jag är ) och handlar 99% på nätet .... Väldigt bra för där finns "allt" men samtidigt väldigt tråkigt . För jag tycker om att trängas i affärer *ler* .

Men har samtidigt insett att här finns sällan det jag verkligen vill ha , så då blir det nätet i alla fall ..

För er som undrar så blev det ingen Odd Molly sjal från Tradera denna gång heller . Fick kalla fötter mitt i slutbudgivningen och backade ....TYVÄRR ångrade jag genast mej ( vad annars ) Men nästa gång den dyker upp då du ..... Då SKA jag ha den , till vilket pris som helst ......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar