Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 14 december 2011

Julgran.......

I normala fall klär vi alltid julgranen dan före julafton ( och spelar bingolotto......)
Men förra året bröts den traditionen med julbad i tunnan. Och eftersom det var så trevligt har vi nu gjort det till vår nya tradition.....

Alltså måste vi förnya oss lite och klä granen lite tidigare. Jätte kul tycker jag som är "julnörd" och njuter gärna lite längre av granen....

Hade planerat göra detta med barnen i helgen som var MEN äldsta dottern lyckades få med sig en svart gran hem ..... En SVART !!!!.

Illa nog att jag lovat Johanna att i år skulle vi ha en "designad" gran , en enfärgad ..... Vita / silver kulor bara. Själv tycker jag att det är Åhlens varning ....NU ......
När jag var tonåring ville jag ha bara silver & blå kulor i granen. Mamma VÄGRADE . Alla kulor skulle med ....hm......i alla färger.

NU när jag flyttat (för läääänge sedan) Gissa vad hon har för färg på kulorna bara ???? BLÅ !!!!!! Till och med en blå ljusslinga !!!! hm......

Alltså kör VI en vit/silver i år . MEN en blandad är MYCKET finare.

Fick lov att göra ett klick idag också, från Danmark faktiskt........ Skulle inte ...... men fick lov då det blev rea .....och stört omöjligt att få tag i här.

Hoppas , hoppas det blir så bra som jag tror .......annars åker det ut på Tradera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar