Never run faster than your guarding angels can fly

lördag 17 december 2011

Taxi var god dröj ....

Så känner jag mej just nu ( mer än vanligt *ler* )

Igår var det ju som vanligt träning i Orsa på eftermiddagen . Efter detta åkte jag hem och SOV . Var helt slut ...

Klockan 23.59 ringde väckarklockan igen ( var osäker på NÄR den skulle ringa om jag ställde den på 00.00, inatt eller imorgon natt ???).
Då var det dags att ge sig iväg till Rättvik och hämta sonen från gymnasiefest . Klockan 02 var vi hemma efter ha dumpat diverse kompisar efter vägen .

Och nu på morgonen 8,30 var det konståkning igen . Denna gång dock i furudal men detta kräver ändock skjuts ....
Någon som fortfarande undrar hur bilen kunnat passera 40.000 mil på så få år ????

Men resten av idag ska jag göra INGENTING !!

(okej, efter jag hämtat hem Johanna .... och eventuellt kört sonen till Rättvik igen ....*ler)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar