Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 30 december 2011

Yeeeeee

Fick ett sms imorse att jag vunnit 100:- på Bubbelroom . Jipiiieee.....
Hade redan kollat in en skinnjacka där , så reklam eller ej så nappade jag direkt på presentkortet.

499:- för denna kunde jag inte låta bli .....

Passar perfekt till min kliande ängel ...... som inte kommit än.

Annars har jag jobbat (ovanligt) varit till sjukhuset med mamma och hälsat på pappa idag. Misstänkt lunginflammation bland annat. (Är man 87 år snart är det mesta jobbigt )

Nu har jag wordfreud(at) och slappat med ett glas vin så nu lääääängtar jag efter sängen.

P,S Har ni inget att göra ikväll kan jag tipsa om att kolla in alla fina vår / sommarkläder från Odd Molly som finns på Lisen . dk till förbokning ....... Mycket fint......D,s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar