Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 26 december 2011

Mellandagsrea

Mellandagsrea är något jag faktiskt inte brukar åka på .( De jag vill ha finns knappast på kupolen utan jag klickar hem ....) och jag förstår varför vi inte brukar åka nu .....

Mycket folk var bara förnamnet om hur det var på kupolen idag . Ingen ledig parkering ( och då snackar vi stoooor parkering ) Men Johanna fick en make up på make up store av mormor i julklapp bokad till idag ( vi har ju aldrig tid annars ....) och sedan skulle vi äta på restaurang på hennes födelsedag .Trodde vi i alla fall .... Allt var stängt så det blev pizza ....

Shoppade liiiite gjorde jag allt . 4 nagelack ;) och en mascara . Är ingen nagelack tjej men blev sugen efter ha provat nail wraps ( vilka ramlade av ....)
Isadoras glitter graffiti blev faktiskt jätte fint ( även om de inte syns på bilden )
Ska även prova deras mascara Wigwam (? )

Däremot HAR jag gjort ett mellandagsklick . En ren tur att jag upptäckte att de jag ville ha fanns på rea ..... Ska bli spännande att få hem . Kliande änglar är en ledtråd ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar