Never run faster than your guarding angels can fly

lördag 13 november 2010

6års kalas

Idag har vi varit på 6-års kalas . Det var min systerdotter som blivit stora damen .

Visserligen tjuvstartade vi eftersom födelsedagsbarnet inte fyller förrens på tisdag men då jobbar jag och barnen går i skolan .

Vi fick jätte smarrig kladdkaka och glass . Mums . Och då vi kom hem tjuvstartade vi fars dag eftersom jag och Johanna drar till Sandviken på tävling tidigt imorgon bitti .

Det blev chokladmousse tårta .
Inte illa det heller ;)

Dagen avslutades sedan med att Alex lagade middag så vi fick sätta oss vi dukat bord efter lagården , något man inte är bortskämd med och tänk vad allt smakar bättre när man slipper laga det själv.

Denna dag verkar också vara en rosa dag .... Hm ...Riktigt hur rosa ser ni på bilderna . . Hm .. Jag lär nog ta mej en funderare över vad jag har för färg på kläderna i garderoben .....

Men denna Makeout dress är sååå söt med sina blommor och fjärilar men inget jag använder varje dag.
Underklänningen från cream förlänger och lägger till det lilla extra .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar