Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 12 november 2010

I dag började jag dagen med att ta på mej min nya Chillnorway Topaz tunika.

Tänkte inviga den ....

MEN 5 minuter efter insåg jag att min blå Odd Molly 452 Cheque s/s Tunic - Blue.  var mera lämplig då jag höll på att fullständigt dåna i svettanfall....hm...bara strax över 40 år och redan "klimakteriekärring" .
Gissa om gubben tycker det är kul....Förhoppningsvis är detta något tillfälligt ...



Dagen bestog idag av att följa maken till lasarettet . (Vi börjar vara där lite väl mycket....) Han skulle kolla trycket i ögonen och synfältet. Det är inte helt OK och därför går han på koller.
Efter bjöds jag på fika på kondis. Inte helt fel *ler* men väldigt sällsynt men desto mer uppskattat då det händer .

Alex har varit skaplig denna vecka . MEN det finns ett väldigt samband mellan skola, anstränga huvudet och huvudvärk. Tyvärr . Trots att han bara går några timmar ibland märks det genast av på ökad huvudvärk....

Men nu ska ha prya 2 veckor så vi får se hur det går.
En vecka med pappa på byggfirman och en vecka på lågstadiet. ( bäddat för huvudvärk *ler*)

Imorgon bitti är det dags att dra på sig "skitkläderna" igen men sedan bär det av till systerdottern för födelsedagskalas .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar