Never run faster than your guarding angels can fly

tisdag 9 november 2010

Rosa tisdag

I dag är en rosa dag .

Rosa Velour frill tunic , dotterns rosa uggs , rosa rutigt skal på iphonen och dimmrosa eller rättare sagt powder färgad Nylon parker coat då jag gick ut ....*ler*

Smyckeskatalogen jag fick från TOUS och plånboken jag köpte i samma affär på Sturegallerian är också rosa .

Trodde faktiskt att blått var min älsklingsfärg .... hm....

Blå var däremot den Baynard dress jag ropade in på Tradera förra veckan och fick hem idag .

TYVÄRR var den alldeles för liten över byst . Jag såg sprängfärdig ut ...hi.hi...
Så jag la ut den på Tradera direkt och hade sådan tur att den blev såld direkt .
Men måste säga att jag verkligen älskade modellen . Så nu letar jag med ljus och lyckta efter en större .
Gärna både en röd och blå ......

Denna vecka är det lungt på doktor fronten vad Alex anbehagar . Det verkar till och med som huvudvärken blivit lite bättre . Håll tummarna !! Men lite virrig är han allt fortfarande . Har missat gå av bussen /"plinga" flera ggr ...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar