Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 10 november 2010

Lugn ....


Tänkte jag skulle ta det lungt denna vecka när inget speciellt var in planerat . ...
Vilket skämt !!!
Min mamma hamnade på sjukhuset i fredags med infektion i knät .
Alltså måste pappa ha hjälp med handling , mat och skottning och allt annat ;)
Alex går bara till och från i skolan och måste köras till och från skolan.
Johanna tränar varje dag i vanliga fall och har nu fått ett nytt program och måste vara där mer än vanligt då många tävlingar ligger framför ... Sandviken på söndag och Stockholm nästa söndag ...
Varför tror jag ens att det någon gång blir lungt ???
Som tröst , eftersom Odd Molly baynard dress inte ens passade har jag beställt ett par Hunter stövlar med sockar från Asos...
Hoppas de passar i alla fall .
Sänder med en bild på godingen jag var "barnvakt" åt då dottern tränade i alla fall ....Benny heter han ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar