Never run faster than your guarding angels can fly

lördag 20 november 2010

Hisskräck

Sitter just nu på hotellet som har hissen från helvetet !!

I normala fall tycker jag INTE om att åka hiss utan går hellre i trappor .
Men i värsta fall åker jag hiss utan större problem .

Men då har jag inte varit här förr och självklart bor vi på 10:de
våningen !!!
Och denna hiss är inte att leka med , jag lovar .
Gungar , knakar och gnisslar . HJÄLP !!

Överlever jag detta ska jag lova mej själv att alltid boka rum långt ner i
fortsättningen .

Imorgon bitti bär det av till ishallen och tävling sedan hemåt igen .

Idag har vi i alla fall hunnit in på IKEA o köpt ljus, vad annars . (Jag
mjölkade faktiskt imorse innan vi åkte hit så vi var inte i Sthlm förrens
kl.13) Stockholm qualite outlet kollade in Odd Molly utbudet , inge vidare
men köpte en varsin Tommy Hilfiger till sonen o maken .
Sedan var vi och hälsade på släkt och fikade och nu sitter jag alltså som
en uppflugen kråka högst uppe i hotellet och längtar ner ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar