Never run faster than your guarding angels can fly

söndag 7 november 2010

Molly lördag

Igår var en riktig Molly Lördag .

I vanliga fall brukar jag knappt komma ur lagårdskläderna men i går var det annat.
Först ishallen i Leksand och konståkningstävling.

Johanna kom på delad 5:e plats denna första tävling då hon flyttats upp till ungdom B ( svårare grupp)

Då var det min mörkblå everywear dress i ull . Varm och skön , under Noblesse coat och Ester Ellionora sjalen .

Senare på kvällen ( typ 5 minuter efter jag kommit hem från ishallen ) var det 50-års kalas med öppet hus o dans .
Då blev det min röda Taradiddle dress som fick ut och lufta sig tillsammans med den vita underbara underklänningen från Cream. Självklart med Noblesse coat och Ester Ellionora sjalen ( denna gång i blått. )


Det är INTE svarta tubsockar jag har på mej , utan halvhöga svarta kängor *ler*



Idag söndag är det bara Nylon parker coat som plockas fram i Odd Molly väg då vi som vanligt ger oss i väg på konståkningsträning .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar