Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 19 november 2010

TGIF

Ligger och tittar upp i sänghimmeln och säger bara Tank God it's Friday !!

Det kanske låter som jag är ledig jämt men med kvälls/natt jobbet varannan vecka och ladugården varje helg ( och en hel del dagar till ) så fyller jag mer än nog en "heltidstjänst" .

Så de dagar jag inte jobbar är otroligt viktiga för att orka ..

Nu när Alex är sjuk går dessa mest åt att åka runt på olika provtagningar och undersökningar och det börjar kännas ...

Det och det faktum att han varit dålig i över 6 månader och ingen vet än vad han lider av ..

Nästa vecka då jag skulle vara ledig är redan uppbokad till 2/3 . Habilitering måndag , doktorn tisdag ,till dessa besök är det över 20 mil t/r sedan möte med skolan och rektor onsdag .

MEN nästa helg är vi lediga från ladugården !! Jipii !!

Det var meningen att vi skulle ta en hotelweekend och gå på julskyltning i Gamla Stan men i sanningens namn orkar jag inte ...

Den helgen ska jag bara vara ...

Sååå till dess är det bara att försöka kravla sig ur sängen och hoppa i kläderna och överleva .

Men en sak som gör det hela lite lättare hur ytligt det än kan tänkas låta är fina kläder . Så jag ska dyka ner i mollyroben och se vad jag kan fiska fram som lättar upp mitt humör .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar