Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 1 november 2010

Höstlov / jobbar vecka

Denna helg har jag sovit , varit i ladugården , ätit , sovit lite mer och så har det börjat om igen.....

Lördagen var jag helt själv i ladugården eftersom maken o Alex var på bågskytte läger och då jag är ensam i ladugården tar det ju betydligt längre tid.

Denna vecka är det höstlov och jobbarvecka för min del. Men som tur är , är barna inte små längre utan klarar sig jätte bra utan mej hemma. Rättare sagt de har fullt upp med kompisar och märker knappt att man inte är hemma och maken finns ju hemma så ensamma är de inte .

 Då det är jobbarvecka är det mjukiskläder som gäller men tänkte visa vad som kom i paketet från Melrose & co förra veckan.



 ChillNorway Topaz tunic i Off white. Otroligt mjuk o skön , lagom längd och med ett jätte fint hjärta på armen och trollsländan på rumpan . Denna "sköning" vill jag gärna ha i flera färger.....

I dag är maken & Alex på lasarettet på habiliteringen igen. De skall kolla upp finmotoriken och se om han kan få några dataprogram som hjälp att träna minnet.Alex var liiiite sur då de åkte eftersom det är höstlov och det fanns roligare saker att göra... *ler*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar