Never run faster than your guarding angels can fly

tisdag 7 december 2010

Konserverad gröt

Då jag ännu en gång tar på mej Hunter stövlarna ( vilka jag är jätte nöjda med ) kommer en gammal "slagdänga" för mej .

Allting går att sälja med mördande reklam , kom o köp konserverad gröt .. ..

Eller hur den gick ....

När jag var liten ville mamma att jag skulle ha svarta allvädersstövlar .

Ni vet de där plastiga med foder i.

Säkert jätte bra men inge vidare snygga tyckte jag då jag var stor nog att protestera ....

Nu står jag här 30(!!) år senare med svarta gummistövlar med tillhörande sockar på mej ......hm....

För gummistövlar är de ju ..

Kan de va åldern o det "praktiska" med gummistövlar eller är det bara mördande reklam ???

De är frågan det .

Men måste tillägga att då jag beställde dom sa båda döttrarna .
NEJ!!! Inga gummistövlar !!!

Nu då de kommit får jag hålla i dem med näbbar o klor .... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar