Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 17 december 2010

Ensam

Snön ligger vit på taken , endast mamma är vaken ;)

Nej då , men med maken på firmafest och barnen på fritidsgården är jag ensam !!! Underbart !!! I alla fall en stund ...... sen får jag lappsjuka...*ler*

Här har kommit mycket snö och det är juligt och fint ute. Så pass mycket snö att lilla hunden måste gå i stora hundens spår . Det blir till att plocka fram skotern och köra upp lite vägar åt dem så de kan gå upp i skogen .
Den här veckan har 3 älgar parkerat på våran tomt . Men så fort jag plockar fram kameran lägger de benen på ryggen ....

Dagens molly köpte jag för pengarna jag fick då jag  sålde min Odd Molly Parlour dress. En lång fin siden klänning som jag aldrig använde. Denna nya goding också i siden hade jag varit sugen på länge men inte slagit till på. Men nu har den flyttat hit. Vet inte vad den heter men tror den kommer bli en favorit .

Eftersom maken ingen mat skulle ha festade jag och barnen på pizza innan träningen . Inget tränaren skulle rekomendera antar jag , men gott var det .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar