Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 10 december 2010

Tandläkare , shopping & hundvakt

Dagens utsikt - 22 gr kallt !!!!!
Dagens klädsel - under björnpälsen ;)
Voile short dress med cream underklänning och Vouge strumpbyxor ,

Denna vecka har faktiskt varit helt okey ....

Visserligen har jag gjort allt det vanliga som skall göras då man är ledig . Tvätt , städning och plocka hit och dit.

Men jag känner mej relativt utvilad inför helgen .

Detta beror nog till stor del på att alex varit hemma ( mer än vanligt ) med huvudvärk , även ögon värk och från och med igår halsont och då blir det inte att man gör så mycket mer än bara vara med honom och dels beror det på att det varit så d*a kallt att man inte kan göra så mycket .....

Men idag var det dags för tandläkarbesök för min del . En gammal lagning som lossnat . Aldrig kul eller billigt .

Sedan var det shopping som stog på programet .

Presenter skulle inhandlas till min mamma som fyller år på söndag .
Tänker inte berätta vad jag köpt om hon läser .... ;)

Jag har 3 stycken som fyller år i december . Snacka om dålig planering ...
Mamma 12/12 , dotter & svärmor 26/12 .

Sedan var det dags för Johannas träning (som vanligt) och då fick jag vara hundvakt åt en otroligt söt krokodil ....

-----
Sent from mBox Mail
Hotmail for iPhone and iPod Touch
http://www.fluentfactory.com/mboxmail

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar