Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 3 december 2010

Björn Skifs

I kväll vankas det show/konsert med Björn Skifs.

För några år sedan var jag och maken på hans förr show på Cirkus i Stockholm ( då vi var nygifta och bodde på Hotell Hasselbacken . Underbart hotell med mycket bra service o atmosfär ). 
Skit bra !! Om ni ursäktar ordvalet . Både då och nu.

Odd mollys Taradiddle dress i rött med Cream underklänning i vitt blev luftade. Till detta en blå Ester Ellionora sjal och min blå Noblesse Coat . Älskar verkligen denna kappa.Känner mej som en prinsessa i den.
Vann även en efterlängtad Odd Molly favorit på Tradera nu ikväll. Är tänkt att bli jul klänning . Lite väl dyrt blev det men när man fått en klänning i huvudet är det bara att ge efter . Dum nog var jag som inte köpte den direkt då den kom.... Men detta var en karamell jag fick lov att suga på lite innan jag bara fick lov att ha den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar